MAXIMALE IMPACT MET JOUW BOODSCHAP
Je wilt meer mensen bereiken, grotere bezoekersaantallen op je website en liefst ook nog meer conversie? Kortom maximale impact met jouw boodschap? Dan ben je bij ons aan het juiste adres! We hebben al jarenlang ervaring in het opzetten van sociale media campagnes die bijdragen aan het succes van bedrijven.
DOELGROEP BENADEREN VIA SOCIAL ADVERTISING
Doordat kanalen als Facebook, Instagram en LinkedIn veel informatie halen uit persoonlijke profielen kunnen advertenties erg gericht op een bepaalde doelgroep worden getarget. Als je je een doelgroep of segment kan inbeelden, is de kans groot dat wij het voor jou kunnen benaderen via social advertising. Naast de uitgebreide targetingopties, is social advertising ook de methode bij uitstek om je boodschap op een visuele manier te brengen. Deze digitale vorm van storytelling zal je campagnes bovendien veel aantrekkelijker maken.
Het opzetten van zo’n campagne is in de basis niet ingewikkeld, maar de uiteindelijke impact is afhankelijk van verschillende factoren. Een doordachte campagnestrategie maakt daarbij het verschil tussen advertentiegeld rondstrooien en het goed investeren.

DE MOGELIJKHEDEN
FACEBOOK ADVERTISING
We hebben het verhaal al vaker gehoord: je hebt een Facebookpagina, maar je bereikt slechts een klein percentage van je fans en ook de groei van de pagina lijkt te stagneren. Het is duidelijk dat Facebook de riem van organic traffic stevig aantrekt. Facebook advertising biedt hiervoor een oplossing. Bovendien is het ook een uitstekende manier om je boodschap mee te verspreiden aan nieuwe potentiële klanten en fans.
INSTAGRAM ADVERTISING
Met zijn meer dan 1 miljard gebruikers is Instagram het perfecte kanaal om jouw merk op een visueel aantrekkelijke manier in de kijker te zetten. Bovendien weten we dat “mobile” een erg belangrijk onderdeel vormt van een digitale strategie en Instagram speelt hier met zijn quasi 100% mobiel gebruik perfect op in.
Instagram advertising is dan ook de perfecte manier om jouw product of dienst – of nog beter: jouw customer experience – in de kijker te zetten. Je kan je doelgroep inspireren en verleiden aan de hand van creatieve visuals of video’s en Call to Actions. Bovendien zit Instagram advertising volledig ingebed in het platform voor Facebook advertising. Dus ook op Instagram kunnen berichten heel gericht gepusht worden op basis van zeer specifieke targetingmogelijkheden.
LINKEDIN ADVERTISING
Ook op professioneel vlak valt er wat te halen. Zo kan je ook de professionele communicatie van je bedrijf pushen naar je doelgroep van nieuwe potentiële klanten of geïnteresseerde lezers. Ook bij de zoektocht naar nieuwe medewerkers kan het interessant zijn om LinkedIn advertising toe te voegen aan je marketingmix.

Facebook retargeting en de Facebook Pixel
De Facebook Pixel is de manier bij uitstek om het gedrag van de bezoekers op je website te meten. Met deze data kun je gerichte Facebook campagnes maken zoals een retargeting campagne. Op basis van de data die je Facebook Pixel genereert kunnen we aangepaste doelgroepen gaan samenstellen. Op deze manier kunnen we bezoekers heel persoonlijk gaan benaderen via Facebook en Instagram Ads.
De Facebook Pixel is de manier bij uitstek om het gedrag van de bezoekers op je website te meten. Met deze data kun je gerichte Facebook campagnes maken zoals een retargeting campagne. Op basis van de data die je Facebook Pixel genereert kunnen we aangepaste doelgroepen gaan samenstellen. Op deze manier kunnen we bezoekers heel persoonlijk gaan benaderen via Facebook en Instagram Ads.
